Skip to main content
You are not logged in. (Log in)
 
 

Prvotřídní lektor

 
»  Uživatelská příručka
 
Nová registrace
Přihlašovací jméno:
Heslo:
Zapomněli jste heslo?
1. Andragogická způsobilost
  • 1.1 Základy psychologie dospělých
  • 1.2 Specifika vzdělávání dospělých
  • 1.3 Vzdělávání dospělých
  • 1.4 Tvorba vzdělávacího programu
  • 1.5 Příprava na vzdělávací akci
  • 1.6 Metody, techniky vzdělávání
  • 1.7 Didaktické prostředky
  • 1.8 Didaktické zásady
  • 1.9 Tvorba studijních opor
  • 1.10 Hodnocení a evaluace vzdělávací akce
  • 1.11 Klima ve výuce
  • 1.12 Současné trendy ve vzdělávání dospělých
2. Interpersonální komunikace
  • 2.1 Rétorika
  • 2.2 Komunikace
  • 2.3 Rozvoj prezentačních dovedností
3. Image
  • 3.1 Pravidla společenského styku
  • 3.2 Etika a etiketa
  • 3.3 Profesionální vystupování
  • 3.4 Úprava vzhledu
  • 3.5 Zvládání emocí
  • 3.6 Firemní kultura
4. Time a stress management
  • 4.1 Prevence stresu
  • 4.2 Zvládání trémy a stresu
  • 4.3 Techniky dlouhodobého zvládání stresu
  • 4.4 Nenásilné techniky pro udržení stresu pod kontrolou
  • 4.5 Techniky progresivního uvolnění, snižování napětí, úzkosti a depresí
  • 4.6 Struktura jednotlivých a dílčích cílů
  • 4.7 Harmonogram priorit během dne
  • 4.8 Analýza časových ztrát
5. Motivace
  • 5.1 Teorie motivace
  • 5.2 Styly vedení
  • 5.3 Zpětná vazba
Page path
  • Home
  • / ⟩ Courses
  • / ⟩ 4. Time a stress management

4.1 Prevence stresu

Self enrolmentGuest access

4.2 Zvládání trémy a stresu

Self enrolmentGuest access

4.3 Techniky dlouhodobého zvládání stresu

Self enrolmentGuest access

4.4 Nenásilné techniky pro udržení stresu pod kontrolou

Self enrolmentGuest access

4.5 Techniky progresivního uvolnění, snižování napětí, úzkosti a depresí

Self enrolmentGuest access

4.6 Struktura jednotlivých a dílčích cílů

Self enrolmentGuest access

4.7 Harmonogram priorit během dne

Self enrolmentGuest access

4.8 Analýza časových ztrát

Self enrolmentGuest access